Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Duitse Autodag TT circuit Assen
Bus-Halte.nl > Meetingen > Idee├źn voor Meetings
Bertus
Wie van jullie heeft er zin en tijd om naar de duitse autodag te gaan op zondag 25 maart 2007 op de paddock van het TT circuit in Assen?

Als er genoeg animo voor is dan kan ik het regelen dat we daar met onze club kunnen komen te staan

Eventueel met een bbq erbij dit in overleg met degenen die komen.

hier foto's van de organisatie:duitse dag
hier foto's van de T4 club duitse dag 2005

opgave hiervoor bij bij Bertus via PB
Bertus
Niemand ??????????????

Want ik heb inmiddels contact met de organisatie en die willen weten of we komen zodat ze ons naast de transporterclub kunnen plaatsen (op mijn verzoek, anders krijg ik teveel km's in de benen).

Er moeten minimaal 5 bussen komen voor een eigen standplaats, lukt dat niet dan kunnen de bussen van www.bus-halte.nl ook wel bij de transporters komen te staan in het kader van de verbroedering.

Alleen moet in beide gevallen wel voor half februari weten hoeveel bussen er komen.
flintstone
Jammer mensen jullie lopen nu heel wat mis heur ik zal het wel hebben geweten ik ging heen gaaf heur
kees
Kees wil wel komen, maar niet alleen. ;).gif ;).gif ;).gif
iggy
dan neem je je vrouw toch mee kees??
;d.gif ;d.gif ;d.gif
Bertus
QUOTE(kees @ Jan 31 2007, 20:27 PM) *

zeker 3 leden van deze club zijn er ook Kees en daar kan jou bus zo tussen staan
kees
Bertus zet mij maar op de lijst,maar zonder vrouw dan weet Iggy dat ook.
Want ik bedoel met alleen niet mijn vrouw maar een vivaro ,nissanof traffic. 36_6_3[1].gif 36_6_3[1].gif 36_6_3[1].gif

groetjes kees.
Bertus
Okee Kees, de eerste is over de streep nou nog 4 anders komt Kees tussen de T4's en de T5's te staan ;O.gif ;O.gif ;O.gif ;O.gif ;O.gif

Ik ben nog bezig met iets speciaals voor ons, 2 jaar geleden hebben we 2 rondjes circuit gedaan op de bezemwagen ;d.gif ;d.gif en vorig jaar hadden we ook iets geregeld via een transporterlid (werkzaam op tt circuit) maar dit kon helaas niet doorgaan wegens ziekte van hem, we hopen dat dat dit jaar wel door kan gaan.
iggy
QUOTE(kees @ Feb 1 2007, 23:09 PM) *

Bertus zet mij maar op de lijst,maar zonder vrouw dan weet Iggy dat ook.
Want ik bedoel met alleen niet mijn vrouw maar een vivaro ,nissanof traffic. 36_6_3[1].gif 36_6_3[1].gif 36_6_3[1].gif

groetjes kees.

ja weet ik wel hoor kees maar ik kon het niet laten
ik moet ff kijken miss kom ik ook wel ff weet nog niet precies hoe ik dan zit dus
dus geen ballen bij de duitse autodag kees zeker 36_1_38[1].gif 36_1_38[1].gif
Bertus
zonet een mailtje gehad met de mededeling dat de opgave van het aantal bussen is verlengd tot uiterlijk 5 maart dus wie nog interesse heeft stuur een pb naar mij.
Bertus
Iggy gaat ook mee met zijn eigen bus en met een transporter

DUITSE AUTOSPORT FESTIVAL
Zondag 25 maart 2007
TT Circuit Assen

opgave's tot nu toe:

Bertus
Walker
JJ @
Flintstone
Melkman
Bulldog
Sprockel + zoon
T4 driver
Maxeman
Kees (bultrug)
Kim uit Holland en Martijn
Iggy (bultrug)
vriend van Iggy met transporter
Willem (bultrug)
iggy
kim holland?????
die mag wel met mij meerijden
Bertus
QUOTE(iggy @ Mar 4 2007, 20:17 PM) *

kim holland?????
die mag wel met mij meerijden

zal je niet tegenvallen Iggy deze Kim Holland
iggy
moet ik me videocamera meenemen???
Bertus
QUOTE(iggy @ Mar 4 2007, 23:50 PM) *

moet ik me videocamera meenemen???

ja doe maar is misschien niet onverstandig, je weet nooit wat er nog gebeurt ;O.gif ;O.gif ;O.gif
kees
Bertus wat bedoel jij met [ovb] achter mijn naam. 23_11_52[1].gif 23_11_52[1].gif 23_11_52[1].gif

Kees.
Bertus
QUOTE(kees @ Jan 31 2007, 20:27 PM) *

QUOTE(kees @ Mar 5 2007, 21:35 PM) *

Bertus wat bedoel jij met [ovb] achter mijn naam. 23_11_52[1].gif 23_11_52[1].gif 23_11_52[1].gif

Kees.

Onder Voor Behoud
Maar wil die 3 letters wel even verwijderen
kees
Haal die drie letters maar weg,en de rest hoor ik nog wel
hoe of wat.

groetjes Kees.
Bertus
QUOTE(kees @ Mar 5 2007, 21:46 PM) *

Haal die drie letters maar weg,en de rest hoor ik nog wel
hoe of wat.

groetjes Kees.

Zal het doen en de verdere info krijg je via de mail als ik alle info heb.
Bertus
vandaag bericht gehad van de organisatie en we staan op ongeveer dezlfde plaats als 2 jaar geleden, als alles goed is komen de kaarten zaterdag of maandag met de post hier aan
Bertus
Als er nog iemand zin heeft om mee te gaan, er is een kaart over omdat er iemand afgezegt heeft.
Interesse? stuur mij een PB en je kunt mee
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.