Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: wie is de sneeuw ook zo zat ?
Bus-Halte.nl > Algemeen > Algemene Discussie
keessie
ik als dakdekker zijnde ben de sneeuw wel zo zat. ik heb er nu 3 weken vakantie op zitten en deze week ben ik nog weer thuis omdat we op de platte daken niets kunnen doen. ik moet alleen deze week een keer naar de zaak om de hal een beetje op te rijmen en de voorraad te tellen. ik verveel me de t...ng . wie heeft hier nog meer last van? groeten uit het witte wijhe.
Bertus
ik niet ;d.gif
beetje thuis wat klussen en op de ijsbaan wat baan schuiven en praatjes verkopen bevalt me best tot nu toe ;d.gif

loop trouwens in de vorstverlet dus kost me ook geen dagen 36_1_32v[1].gif 36_1_32v[1].gif
vale
Ook ik verveel me niet als straatmaker zijnde.
Beetje verven, tegeltje plakken e.d.
Vanmiddag hoor ik of ze een cursus ingepland kunnen krijgen, dan moet ik wel naar de zaak in Grunn.
Ik hoop van niet, want bevalt me best thuis 18_1_36.gif

vale.

P.S
't Is dat ik vrij ben, anders mag de winter ook wel oprotten. Ik heb liever zon en 25 graden 36_1_33.gif
harry
ook al kost het me inkomen als klein zelfstandig bouwbedrijf
vind het toch weer altijd lekker om thuis te hangen en eens lekker wandelen met
vrouw en hond in de sneeuw
en daarna een lekker bakkie in de stad

heb ook liever die 25 graden dan in de kou te werken
hebben toch ook veel elende gehad voor de vorst !!!!!!!!
al werk je als zelfstandige of voor een baas

neem het er maar van
we moeten nog lang genoeg werken , ik moet al tot 67
en jullie die jongere generatie misschien wel tot 70 ????????


laat maar liggen die witte troep
Hendrina
Door die %^&*&^%$# sneeuw loopt hier juist alles mis....
Onze zoon is al verschillende keren niet opgehaald met het taxivervoer, dagcentrum gesloten....
En mijn man en ik maar snipperdagen opnemen. Werkgevers worden dan niet blijer van ons.
Voor de kerst drie dagen gewoon binnengezeten. Leuk die sneeuw voor kinderen, maar niet als je van een rolstoel afhankelijk bent. 23_11_62[1].gif
Er is gewoon geen doorkomen aan........ En dan hebben wij nog niet eens zo veel sneeuw gehad.

Onze bus staat om de hoek. Ik voel mijn rug nog van het sjorren met die rolstoel daarheen.

Nee, van mij mag het warm water gaan regenen, dan drogen en dan gewoon lekker vriezen en zonnetje erbij..........
Bertus
36_1_19[1].gif vanmiddag telefoon gehad zo van blijf de rest van de week maar thuis dit word niks meer deze week en we zien maandag wel weer hoe het dan is ;d.gif ;d.gif ;d.gif ;d.gif wat een werkgevert 36_1_32v[1].gif 36_1_32v[1].gif 36_1_32v[1].gif

Hendrina ik voel met je mee maar kan er ook niks aan doen hier was het dagcentrum ook een paar dagen dicht en had mijn 18_1_36.gif allebewoners weer op haar werk zitten dus daar ook geen rust 36_1_19[1].gif
vale
Zo heeft de winter goede en vervelende kanten. Zelf heb ik last van stevige winterdepressie, dus ik houd er ook niet van.
Over de wintermaanden verplicht pilletje slikken voor een beetje redelijk functioneren.

Mijn oudste dochter heeft ook een paar dagen extra vakantie gehad vanwege het niet rijden van de taxi's.
Zelf zit ik thuis,beetje klussen, kom ook niet buiten, heb een hekel aan de kou.
Vrijdag moet ik wel ff naar de zaak voor een cursus, maar eerst morgen een nieuwe accu op de bus zetten.
Deze heeft zijn goede jaren gehad en ik wil geen gesodemieter met starten 's morgens.
harry
Johan Cruyff zegt niet voor niets


ELK NADEEL HEBT ZIJN VOORDEEL ;).gif
vale
Was het maar weer zomer..... ik ben die kou nu wel zat.
Bertus
hier is alles al weer groen en ik zei de gek elke dag weer gewoon aan de arbeid bij zevenaar ergens 36_1_25[1].gif 36_1_25[1].gif 36_19_5[1].gif 36_19_5[1].gif
morgen even een dagje tussendoor naar de grunniger klei in het noorden ;d.gif ;d.gif

Word weer tijd voor nieuwe sneeuw 36_1_33.gif
harry
goed gesproken bertus 23_32_9[1].gif
Bertus
was weer een mooi dagje tussendoor daar boven in grunn vanmorgen om 7.30 ongeveer 1 cm verse sneeuw en toen we klaar waren om 12.00 lag er al weer 5 cm ;d.gif ;d.gif ;d.gif
The Animal
ik heb zelf geen probleem met de winter en de sneeuw.
Het heeft wel wat vind ik. Ik baal er alleen van dat heel Nederland op z'n gat ligt door een beetje sneeuw.
mensen die op zomerbanden door blijven tuffen etcetc.
van mij mag het zowel winter als zomer zijn 36_1_19[1].gif Alleen regen heb ik een hekel aan.
vale
En nog geen echte dooi!
Zit al een paar week in de kantine van het bedrijf cursus te volgen.
I.v.m. aanhoudende winter is de cursustijd verlengd, i.p.v. 3 modules zit ik al in de 4e.
Volgende week examen.......
Bertus
hier schijnt de zon volop tis net voorjaar 36_1_72.gif 36_1_72.gif

wat voor cursus doe je eigluk?
vale
Vakdiploma stratenmaker.
4 Modules:
*werken in de gww
*civiele technische vaardigheden
*grondwerk 1
*bestratingen 1

De laatste moet ik volgende week woensdag doen. Daarna later ook nog praktijk-examen in Harderwijk.
Dit alles pas na bijna 24 jaar in het vak.........

Enkele collega's zijn al sinds vorig jaar winterperiode met hetzelfde bezig en hebben een week of 2 terug de laatste module gedaan.
Wij zijn nu een week of 6 bezig en hebben er al 3 op zak!
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.