Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: mijn nieuwe liefde
Bus-Halte.nl > Algemeen > Algemene Discussie
harry
ja , de kogel is door de kerk

was al jaren op zoek naar een mooie spider
en heb er laats een gekocht
rijd werkelijk heerlijk met de kap open
dus nu maar hopen op veel goed weer

Klik om bijlage te bekijken

Klik om bijlage te bekijken


Klik om bijlage te bekijken

t4 driver
mooie wagen veel open ryplezier gewenst
vale
Lekkere klassieker 23_50_5[1].gif
Heb je een beetje meer info, mag graag weten wat de specs en geschiedenis van zo'n klassieker is.
Als je het niet erg vindt... geeft meerwaarde aan je auto. Ik ben nieuwsgierig van aard.

vale.
harry
QUOTE(vale46 @ Apr 27 2009, 23:42 PM) *

Lekkere klassieker 23_50_5[1].gif
Heb je een beetje meer info, mag graag weten wat de specs en geschiedenis van zo'n klassieker is.
Als je het niet erg vindt... geeft meerwaarde aan je auto. Ik ben nieuwsgierig van aard.

vale.

hoi vale

nee hoor je bent niet nieuwsgierig
je bent net zo'n auto/motor liefhebber als ik denk ik ????
als het maar naar benzine of diesel stinkt haha 36_11_6[1].gif
ik ben al jaren op zoek naar een mooie alfa spider of een engelse roadstar [ bv een tr 6 of een stag ]
heb uren achter de pc gezocht en vergeleken ,maar altijd was er wel iets , bv mijn vrouw wilde niet meewerken [de trut haha] of net te laat of te duur , of te slecht , rot enz enz
tot voor een 3 of 4 weken terug een advertentie op marktplaats , alfa spider te koop in eindhoven , gebeld met de persoon en gaan kijken , vrouw in de stad eruit gegooit om te winkelen haha , dus ook blij , en ik met mijn zoon een proefrit geregeld
was natuurlijk direct verkocht omdat hij er redelijk goed uitzag , niet rot wat ik kon zien , prijs was redelijk , nu nog mijn vrouw zien over tehalen ;O.gif
had het tel nr gevraagd van verkoper en gezegd dat ik binnen een paar dagen zou bellen
na mijn vrouw te hebben omgepraat heb ik gebeld dat ik hem neem [ net op tijd zoals later bleek ] en een aanbetaling via de pc ben ik hem gaan halen later die week
de alfa is uit 1974 en komt oorspronkelijk uit de usa en is in 2000 ingevoerd in nederland
heb hem gekocht van de eerste eigenaar hier in nl ,van amerikaanse geschiedeins weet ik eigelijk niets . omdat de man geen tijd had om hem op te knappen en ook meerdere oldtimers op zijn naam had , en misschien geld nodig had ????
het is een alfa romeo spider 2000 coda tronca injectie met 131 pk volgens het boekje
de motor is in hele goede staat en start altijd tot nu toe heeft nu ong 48000 mijl op de teller ??????
de carosserie heeft een goede beurt nodig maar ik weet nog niet wat ik moet doen [ spuiten of eens goed cleaneren ???? , binnen zijn de stoelen slecht , daar moet wat meegebeuren [ nieuw of maken ??]
dahsboard is gescheurd door de zon in californie en nog wat kleinigheden
heb ongeveer 2 weken gerkloot om alle lampen te laten werken , best veel werk dus , maar doe het graag
zal er nog enkele foto's op plaatsen later
dus al met al een redelijke oldtimer waar ik nog veel plezier me hoop te krijgen , ook het zoeken voor onderdelen op het net is een beleving vind ik
o jaa ook dit nog
mijn vrouw vind het open rijden nu oooook heel lekker jhaha
ze voelt zich net een filmster nu



Bertus
Mooi ding Toor 36_1_11[1].gif 36_1_11[1].gif
en voor poetsen en de stoelen vannieuw bekleden of opknappen heb ik nog wel een paar goede adresjes als je die nog zoekt.
vale
Ik ben idd een auto- en motorgek ;d.gif
En ik weet weer genoeg, dank je. Het autootje ziet er goed uit voor zijn leeftijd!
Ik wens je samen met je filmster vele fijne open kapdagen toe.

vale.

P.S
En toch hebben wij mannen soms ook wel eens een goed idee, dat moet je vrouw nu toch wel toegeven 36_15_27[1].gif
wolfman
Ziet er goed uit,veel rijplezier gewenst.
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.