Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Wanneer ??
Bus-Halte.nl > Meetingen > Ideeën voor Meetings
Leen
ben nu al een tijdje lid van bus-halte, en zit te wachten op de 1e meeting.

Wie van de organisatie gaat zich hier sterk voor maken, en regelt een dagje busjes kijken ????? ;).gif

vale
QUOTE(Leen @ May 31 2008, 12:07 PM) *

ben nu al een tijdje lid van bus-halte, en zit te wachten op de 1e meeting.

Wie van de organisatie gaat zich hier sterk voor maken, en regelt een dagje busjes kijken ????? ;).gif

Achter de schermen starten we hier alles net weer op 36_1_11[1].gif
Wij als organisatie moeten alles ff op een rijtje zetten en moeten de agendapunten samenstellen voor een team-meeting, waaronder dus ook een meeting.
De uitkomsten hiervan worden terzijnertijd bekend gemaakt aan jullie.
Het team bestaat uit diverse lagen van de maatschappij, nl: student, loonslaaf, zzp'er, tweeverdiener, vader,enz.
Eentje zit midden in een verbouwing, dus moeten we nog een geschikte datum vinden die ons allemaal past als team.

Maar goed dat jij je meldt Leen, geeft een goed gevoel dat de club nog steeds leeft onder de leden.
Alle inbreng is welkom, dus ga je gang.

het bus-halte team.
SNOW-FLEAK
Als jullie een meeting wil houden kan ik er voor zorgen voor ruimte.
Opel scene nederland heeft bij ons ook paar keer een meeting gehouden. en ik kam jullie mee helpen met het maken vaan flyers.
vale
QUOTE(SNOW-FLEAK @ Jun 1 2008, 11:37 AM) *

Als jullie een meeting wil houden kan ik er voor zorgen voor ruimte.
Opel scene nederland heeft bij ons ook paar keer een meeting gehouden. en ik kam jullie mee helpen met het maken vaan flyers.

OSN is hier wel bekend.
Als je de locatie en accomodatie ff kunt vermelden ,kan dat worden meegenomen in de agenda.
Alvast bedankt voor je aanbod, ook van de flyers nemen we mee ;).gif

vale.
Leen
hoe is het met de vergadering gegaan ? ? ? ? ?

is er al wat bekend ? ? ? ? ?
vale
QUOTE(Leen @ Jun 25 2008, 22:16 PM) *

hoe is het met de vergadering gegaan ? ? ? ? ?

is er al wat bekend ? ? ? ? ?

Er is nog geen vergadering geweest.
Ja, teleurstellend misschien, maar is niet anders. Je kunt bepaalde dingen niet aan de kant zetten voor je club hoe graag je ook wilt.
Sommige zaken hebben voorrang in het dagelijks leven. Het gezin is nummer 1, daar moet alles voor wijken, en dat is nu op het ogenblik het geval. Vrouw en kinderen eerst.
Ik hoop dat je hier begrip voor kunt hebben.

De agendapunten zijn vastgesteld, dus er kan vergaderd worden. Ontbreekt de geschikte datum alleen nog.
Vakantieperiodes voor de deur, verbouwingen, e.d. ga er maar aan staan om een dag te prikken????
Dit wil niet zeggen dat er niks van komt, maar op het moment is het erg moeilijk.

Wordt vervolgd...........................

namens het team: geduld!
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.