IPB WARNING [2] Creating default object from empty value (Line: 39 of /home/vhosts/bus-halte.nl/httpdocs/mkportal/include/IPB/ipb_out.php) Bus-Halte.nl de gezelligste Club voor Bus Bezitters!mijn t4 aanpassen en sidebars maken. - Bus-Halte.nl
ik heb sinds juni dit jaar een nieuwe bus een vw transporter uit 2003 ben 1e eigenaar in nederland. het is een 2,5 tdi 88 pk en hij is wit van kleur ,ik kocht hem standaard maar inmiddels zijn er wat dingen aan veranderd. ik ben er nog lang niet qwa ideeen maar alles op zn tyd.
Je side-bars zien er in ieder geval al zeer professioneel uit, mooi gedaan! Ga je ze verchromen of verven? De laadbak is zeer goed gelukt, netjes. Er is bijna niks mooiers dan ff lekker klooien met je bus (IMG:style_emoticons/animated/;).gif) Succes verder, maar dat zal wel lukken. Keep us posted!
Je side-bars zien er in ieder geval al zeer professioneel uit, mooi gedaan! Ga je ze verchromen of verven? De laadbak is zeer goed gelukt, netjes. Er is bijna niks mooiers dan ff lekker klooien met je bus (IMG:style_emoticons/animated/;).gif) Succes verder, maar dat zal wel lukken. Keep us posted!
ik ga ze glanzend zwart maken dat staat mooi bij wit.
inmiddels een tyd terug ook een dubbele uitlaat gescoort van eps en er zit weer een mooi spoilertje op. en ik ryd nu rond met een zwarte bra op de motorkap.