IPB WARNING [2] Creating default object from empty value (Line: 39 of /home/vhosts/bus-halte.nl/httpdocs/mkportal/include/IPB/ipb_out.php)
Bus-Halte.nl de gezelligste Club voor Bus Bezitters! Bij de hellepoort.... - Bus-Halte.nl
Bus-Halte.nl de gezelligste Club voor Bus Bezitters!
Laatste Shout - Gepost door: trappist - Vrijdag, 03 Juni 2016 12:33
deze middag ga ik mijn Primastar na 12 jaar trouwe dienst omwisselen tegen een (gebrukte) Nissan NV200 Evalia!
 
Reply to this topicStart new topic
> Bij de hellepoort....
vale
post Jan 14 2013, 00:47 AM
Bericht #1


Bus-Halte Beheerder/contactpersoon
****

Groep: Root Admin
Berichten: 1,785
Sinds: 1-June 2007
Van: ergens bovenin het noorden
Gebruiker Nr.: 167





Een sexverslaafde, een Alcoholist en een Wiet-roker staan na een plotselinge dood bij de hellepoort. en moeten ook kiezen uit 4 deuren.

Kamer 1: Daar zitten 200 naakte, geile nymfomane vrouwen die al een maand lang geen ** Censored ** hebben gehad.
Kamer 2: Daar staat een grote kast met 16 soorten wijn, 30 soorten whiskey , vaten met sherry, vaten met rum, genoeg voor 1000 jaar aan drank
Kamer 3: Daar ligt een enorme berg wiet, die net zo hoog rijkt als de Dom misschien wel hoger. in elk geval duizenden kilos van de beste en sterkste wiet die je maar kan verzinnen.
kamer 4 Een doosje met een knop, als je op die knop drukt dan keert iedereen terug en helemaal vrij, maar je zal zelf nooit meer mogen genieten van je verslaving.

De duivel is aan het woord. en zegt. "je zal 5 jaar lang in een kamer vast zitten."

De sexverslaafde zegt. "jullie kunnen me wat ik ga kamer 1 in".
"Ja dat is me ook wat"zegt de alcoholist , "dan ga ik kamer 2 in".
De wietverslaafde ziet er niet veel in om die twee vrij te krijgen, en kiest voor kamer 3. de duivel doet de deuren dicht.

5 jaar later doet de duivel deur 1 open. Wat hij daar aantreft. allemaal schreeuwende babies boze zeurende vrouwen, overal stinkende poepluiers. De man zegt "Help me haal me hier uit ik doe er alles voor" "Ok! " zegt de duivel "Je hebt er dus wat van geleerd. Je bent vrij"

De duivel opent nu deur nummer 2. De hele kamer ligt bezaaid met braaksel kapot glas en stinkt als de ergste hel die je maar kan voorstellen "Haal me hier weg, ik zal nooit meer wat drinken" roept de man. "Ok , je bent ook weer vrij" zegt de duivel, "je hebt er zeker wat van geleerd."

Nu loopt de duivel bij deur nummer 3 langs en hoort iemand kloppen. De duivel doet de deur open en ziet daar de derde man staan, deze vraagt "heb je een vuurtje voor me?"

User is offlineProfile CardPM
View VehiclesGo to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (1 Gasten en 0 Anonieme gebruikers)
0 Gebruikers:

 

- Print Versie Actuele tijd: 29th March 2024 - 09:07 AM


Bus-Halte.nl is een onderdeel van Opel Scene Nederland
©2002-2006 All rights reserved

Pagina genereerd in 0.01716 seconden met 10 queries