IPB WARNING [2] Creating default object from empty value (Line: 39 of /home/vhosts/bus-halte.nl/httpdocs/mkportal/include/IPB/ipb_out.php)
Bus-Halte.nl de gezelligste Club voor Bus Bezitters! tegenvaller - Bus-Halte.nl
Bus-Halte.nl de gezelligste Club voor Bus Bezitters!
Laatste Shout - Gepost door: trappist - Vrijdag, 03 Juni 2016 12:33
deze middag ga ik mijn Primastar na 12 jaar trouwe dienst omwisselen tegen een (gebrukte) Nissan NV200 Evalia!
 
Reply to this topicStart new topic
> tegenvaller
trappist
post Dec 31 2010, 09:29 AM
Bericht #1


ouwe garde
***

Groep: Bus-Halte Leden
Berichten: 91
Sinds: 10-August 2006
Van: Eindhoven
Gebruiker Nr.: 44



Begin december afspraak gemaakt om maandag de 27e de distributieriem te vervangen, omdat dit na 5 jaar/83.000km eens moest gebeuren.
Een week vóór de 27e merkte ik dat het koppelingspedaal niet meer goed omhoog kwam dus ook dat even gemeld.
nu hadden ze een hoofdcylinder vervangen onder het pedaal, en de koppeling leek het weer goed te doen.

Echter, de volgende dag -tijdens het boodschappen doen- merkte ik opeens dat hij weer slechter ging werken, dus gauw weer teruggereden naar de garage, hebben ze hem ontlucht, maar ja had er geen goed gevoel bij want moet toch iets aan de hand zijn, maar was toen niet meer tijd.

Dus ik opnieuw naar het winkelcentrum, maar op het parkeerterrein merkte ik dat hij opeens niet meer goed ontkoppelde, hij probeerde gewoon eigenwijs door te rijden...

Dus maar gauw zo goed en kwaad als het ging naar huis gereden en in de buurt geparkeerd, want in die gladde straatjes rijden met een slecht werkende koppeling is vragen om problemen.

Vanmorgen dacht ik hem tegen 8 uur nog even gauw naar de dealer te kunnen rijden maar kreeg hem niet in de versnelling, ze komen hem dadelijk halen...

Maar het vermoeden bestaat dat er iets met de koppeling zelf aan de hand is, en dat wordt een groot karwei, is al voorspeld, met bijpassend prijskaartje dus (IMG:style_emoticons/animated/36_19_5[1].gif)

Een aantal jaren geleden zou ik gezegd hebben: wat moet erbij voor een nieuwe, maar nu zijn de budgetten wat gekrompen (IMG:style_emoticons/animated/36_1_19[1].gif)

Dus zal ik het nieuwe jaar ingaan met een leenauto...

Alle Bus-Halte medeforumleden een gezellige jaarwisseling en een voorspoedig 2011 gewenst!

corrctie: leenauto was niet beschikbaar, maar sinds mijn laatste verjaardag mag ik gratis met de bus, dus kom toch wel waar ik moet zijn, alleen iets meer lopen (IMG:style_emoticons/animated/36_1_19[1].gif)
User is offlineProfile CardPM
View VehiclesGo to the top of the page
+Quote Post
trappist
post Jan 6 2011, 10:16 AM
Bericht #2


ouwe garde
***

Groep: Bus-Halte Leden
Berichten: 91
Sinds: 10-August 2006
Van: Eindhoven
Gebruiker Nr.: 44



Gistermiddag om 4 uur de bus weer opgehaald, kwam goed uit want had hem gisteravond nodig.
Hij rijdt weer als vanouds, nu wachten tot de rekening in de brievenbus valt......
User is offlineProfile CardPM
View VehiclesGo to the top of the page
+Quote Post
vale
post Jan 6 2011, 22:23 PM
Bericht #3


Bus-Halte Beheerder/contactpersoon
****

Groep: Root Admin
Berichten: 1,785
Sinds: 1-June 2007
Van: ergens bovenin het noorden
Gebruiker Nr.: 167



Fijn dat ze weer in orde is (IMG:style_emoticons/animated/36_1_33.gif)
Die nare verrassing krijg je dan nog.... ach ja, geen hond wil die euris vreten (IMG:style_emoticons/animated/36_1_19[1].gif)
User is offlineProfile CardPM
View VehiclesGo to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (1 Gasten en 0 Anonieme gebruikers)
0 Gebruikers:

 

- Print Versie Actuele tijd: 28th March 2024 - 17:30 PM


Bus-Halte.nl is een onderdeel van Opel Scene Nederland
©2002-2006 All rights reserved

Pagina genereerd in 0.01111 seconden met 10 queries