IPB WARNING [2] Creating default object from empty value (Line: 39 of /home/vhosts/bus-halte.nl/httpdocs/mkportal/include/IPB/ipb_out.php) Bus-Halte.nl de gezelligste Club voor Bus Bezitters!GROUPON.NL - Bus-Halte.nl
heel veel koopjes op deze site met kortingen tot wel 70% heb zelf al diversen dingen gekocht en moet zeggen het is zeer voordelig zoals rijlessen voor mijn dochter van bijna 18 299 euro met 16 lessen in een rijsimulator en 8 lessen op de weg en een examen waarde eigenlijk 799 euro enn nog veel meer
Groupon heb ik een tijdje geleden ontdekt, ik viste net achter het net met de Gilette scheermesjes... ben er nogal wat nodig om mijn schedel glad te houden. Dus een besparing kan ik hierbij wel gebruiken, andere optie is laten groeien, maar kom ik niet mee weg, denk ik.
die mesjes heb ik toen wel besteld maar niet voor mijn schedel (IMG:style_emoticons/animated/36_1_19[1].gif) doe altijd nat scheren moet zeggen dat het zeker de helft scheelde met de kosten komt misschien nog een keertje voorbij ?